Főoldal

 

Szabályzat

 

Guildról

 

Lootrendszer

 

Taktika

 

Kasztokról

 

Addonok

 

Galéria

 

MOP cuccok

 

RAID infó

 

Archivum

 

 

Szerverünk:

Bhawk.hu

 

Warlord Zon'ozz 10 Heroic ...
2016 szept. 18

Taktika > Dragon Soul > Morchok - Morchok HC - Warlord Zon'ozz - Warlord Zon'ozz HC - Yor'sahj the Unsleeping - Yor'sahj the Unsleeping HC - Hagara the Stormbinder - Hagara the Stormbinder HC - Ultraxion - Ultraxion HC - Warmaster Blackhorn - Warmaster Blackhorn HC - Spine of Deathwing - Spine of Deathwing HC - Madness of Deathwing - Madness of Deathwing HC

Dragon Soul raid második bossa Warlord Zon'ozz.

86,5 Milla HP-val.

 

Zon'ozz egy újabb arcmentes ellenség, aki C'thun és Yogg-saron ellen harcolt N'Zoth odlalán, még amikor az Old Godok idői jártak, mos azonban Halálszárnynak csicskul

és segít neki bevenni Wyrmrest Temple-t.

 

Setup:

1 Tank

2-3 Healer

6-7 Dps

 

 

Focused Anger: Egy stackelő buff amit pakol magára, mely növeli a sebzését és a támadási sebességét 10-10%-kal.

Psychic Drain: 30 fokos szögben fúj maga elé, ez 120k shadow dmg-et jelent, mely healeli is a bosst, a kiosztott sebzés tízszeresével. Értelemszerűen elfordítva kell tankolni a raidtől, és a csapat többi tagjának is vigyáznia kell, hogy semmiképpen se rohangáljon be elé, amikor várható egy fújás.

Disrupting Shadows: Egy Magic debuff, mely egy 36k/2sec - es dot, amit le kell szedni. Dispel hatására hátralöki az áldozatot, ránézésre egy 15-20 yardot és sebez bele 60k shadow damage-et. A gyors dispellel spórolunk healelnivalót, viszont a debuffos emberkének számítania kell a knockbackre, így a dispel után gyorsan vissza kell tudni rendeződni az alap felállásba (ha fixen a hátad felé dob, még azt is el tudom képzelni, hogy ha vki debuffot kap, hátat fordít, hogy befelé dobja a cucc, ne ki a rákba healrange-ből) Ezen az egyedüli buktató a Void golyó-robbanás által kiosztott sebzéssel való összecsúszása lehet, erre figyelni kell.

Void of the Unmaking: A pull után 2 seccel kezdi letenni, maga elé kb 30 yard távolságra. A golyóbis először egyenesen abba az irányba halad tovább, amerre kiküldte a boss (a lila csík segít)
tehát: BOSS---------gömb-->haladás irány.
Void Diffusion: A lila Voild gömb ha ütközik valakivel, 180k dmg-et oszt ki (ami osztódik a környező játékosok között), és felrak a bossra +5% dmg takent, ami stackel. A robbanást követően pár pillanat és a golyó már meg is kezdi az útját az ellenkező irányba, immáron egy 20%-kal nagyobb robbanótöltetet hordozva, ami érintkezésenként tovább növekedhet. Így megy ez, míg a void nem találkozik magával a bossal. Ha ez bekövetkezik, a boss ledobja magáról a Focused Anger stackeket és jön a phase 2, amely 30 secig tart.

Black Blood Eruption : Ha a Void of Unmaking eléri a terem külső szélét, akkor a gömb berobban és mindenkinek aki a teremben van 60000 Shadow sebzést kap, és feldobja a levegőbe.

Black Blood of Go'rath: P2 ben nyomja Zon'ozz ezt a képességet (fekete fázis), ilyenkor nem üti a tankot, helyette az egész raidet kínozza, 15k Shadow sebzést tol minden 1 másodpercben, 30 mp-ig tart.

Eye of Go'rath: Fekete fázis alatt jelennek meg és random vesznek célpontba játékosokat

Shadow Gaze: Go'rath használja ezta képességet, random targetbe tol 28k shadow sebzést, kb 3 secenként

 

 

Claw of Go'rath: Ez egy nagy csáp, ami előbujik a földből fekete fázis alatt, tanknak azzonal fel kell venni!

Ooze Spit: Claw of Go'rath használja ezt a képességet, ha nem tankolják, akkor egy random targetbe tol 100k shadow sebzést, és még aki 4 yardos közelben van az is megkapja.

Eye of Go'rath: Fekete fázis alatt jelennek meg és random vesznek célpontba játékosokat, nem kell tankolni

Shadow Gaze: Eye of Go'rath használja ezt a képességet, random targetbe tol 28k shadow sebzést, kb 3 secenként

Flail of Go'rath: Fekete fázis alatt jelennek meg ezek a kis csápok, nem kell tankolni

Wild Flail: Flail ostor csapásai 15k fizikai sebzésként, 15 yardos körben használja a hozzá legközeleb álló célponton.

Sludge Spew: Flail idézi elő ezt a fortyogó iszapot a földön, a benne álókra 30k sebzést tolva.

 


Zon’oz talán első olyan boss ami herocion teljesen eltérő taktikát kíván, mit normál a módja.

 

Phase 1:

A csapat felál a boss mögött kb. ranged távolságra. A tank először szemből tankolja a Bosst (ez lesz a kezdőpontunk), egészen addig míg az első Void of the Unmaking –ot ki nem kasztolja. Utána a raidtől elfordítva tankolja, melee a Boss seggében, ranged+ healerek kint állnak max rangen. Első körben a raidtagokat előre fel kell oszatni ki melyik szemet vagy csápot öli le a második fázisban, hogy ne legyen wipe. 5 helyre kell kiosztani embert + a nagy csáp. A legtávolabbi helyekre érdemes rangedeket küldeni, de a mage mindenképp maradjon az alaphelyén. A három healt felosztani a terem területére. Egyet a boss bal oldalára, egyet a jobb oldalára, és a harmadikat középre a nagy klav környékére. A healerek beszéljék meg, hogy képességeikhez mérten a defuffos embereket dispellezik, vagy nem, de akkor ki kell healelni őket!
A melee és a ranged passzolgat a golyóval két alakalommal 7 szer és utolsónak csak 5 ször, és jön a burst fázis. A healerek és a rangedek 5 után! elindulnak az előre kiosztott helyükre (ott ahol a csáp vagy a szem majd megjelenik 2 fázisban) a melee 6 után ki megy oldalra! A 7-iket csak a soakerünk (mage) pattintja vissza, őt utána brutál heallel visszahozni! 8-ik megy a bossba! majd jön a phase 2.
Phase 2:
A Phase 2 ugyanúgy 30 secig tart. Ekkor a boss befut középre és nem üti tovább a tankot. Cserébe viszont az egész raid kap 14k shadow sebzést másodperceként ( Black Blood of Go'rath ), + megjelennek szemek, melyek random targetbe tolnak 28k shadow sebzést ( Shadow Gaze ), kb 3 secenként, ezzel téve a raidsebződést viszonylag kiszámíthatalanná. Normalhoz képest itt is órjási a változás. Ilyenkor a megbeszéltek alapán már a helyén van a ranged és a heal is, és a hatodik pattintás után helyükre mennek a meleek is. A tank a nagycsápot felveszi és elfordítja a raidtől! Mindenki a leg gyorsabban leöli a ráosztott szemet vagy csápot, aztán mindenki rá a nagy klavra , majd ha az is kihalt akkor mindenki öli a bosst. Ekkora már a tank pozicionálja a bossunkat a kezdő helyünkre. A tank egész harc során figyel arra hogy a boss ne köpje le ( Psychic Drain ) a raid egyetlen tagját se, igyekezzen úgy fordítani! Ha sikerült túlélnünk, akkor mindenki feláll az eredeti helyére és újraindul a p1.
Burst phase:
A P1-ben a volidot pattogtatja a melee és a ranged két alakalommal 7 szer és utolsó alkalommal csak 5 ször. Az 5-nél nem kell kifutni senkinek sehova! A 6-ik bemegy a bossba, ekkor a boss bemegy középre és mindenki oda megy! A külső csápokkal és szemekkel ilyenkor már nem foglakozunk, és ezerrel burst dpst mindenkitől! Healerek úgy időzítsenek, hogy ide mindenképp legyen healCD!! Ilyenkor mehet a BL –TW, poti stb.

 

 

 

Videók teljesképernyős lejátszásához YouTube Flash Player kiegészítő szükséges!!

 

 
 
Forgotten Society (c) 2016